Каталог
Коментари
- Заблудите около слънчевия загар
[youtube]mrvivi anmum[/youtube][fv]viv ian ivanova[/fv] - Има ли воля за лекарствена политика в България?
Beauty tips - Третият глобален форум за уринарна инконтиненция
Не знам дали има добри уролози в България, но със сигур...
Форум
| Социалните мрежи установяват проблеми с алкохола |
| 04 10 2011 | |
|
Публикуването на снимки, състояния и коментари в социалните мрежи, свързани с прекомерна консумация на алкохол, алармира за проблем при младежите, сочи ново проучване. Изследователите разглеждат коментари, снимки и различни публикации на 224 юноши – жени и мъже. На участниците им е даден и стандартен тест, предназначен да определи проблеми, свързани с алкохола. Меган Морено, асистент по педиатрия в Университета в Уисконсин, Мадисън, САЩ, обяснява, че младежите, които имат подобни публикации в социалните мрежи, са до четири пъти по-склонни да имат проблеми с алкохола, в сравнение с тези, които не публикуват такива послания. Експертите проследяват публикациите на съгласилите се да участват в проучването за една година назад, от датата на провеждането му. Те установяват също така, че средната възраст на младежите е 19 години. Данните сочат още, че 64% от тях нямат публикации, отнасящи се до консумация на алкохол, в профилите на 20% от участниците са налични подобни съобщения, а при 16% се забелязват публикации, видимо обявени в нетрезво състояние или такива, споменаващи за проблеми с алкохола. Най-често срещаните „алкохолни“ коментари са: „Хей, тъкмо изпих няколко бири.“ или „Хайде да излезем за няколко бири.“, допълва още Морено. Статистиката сочи, че около половината от младежите, които употребяват алкохол, са имали проблеми, свързани с прекомерната му консумация. За съжаление, се увеличава и броят на младежите, при които алкохолът изиграва фатална роля в живота им. 216 участници се явяват на тест, предназначен да определи степента на проблемите, свързани с алкохола. Резултатите от него сочат, че 35,4% от тестваните ученици попадат в рисковата категория. При сравнение с публикациите, Морено установява, че в тази група влизат младежите, чийто публикации са свързани с консумацията на алкохол. Психолозите смятат, че резултатите са напълно разбираеми и логични. Според тях откритията могат да помогнат на родители, учители и приятели да установят подобни проблеми при юношите и да им помогнат успешно да се справят с тях. Проучването е публикувано в Archives of Pediatric and Adolescent Medicine. {loadposition user38}
|
| < Предишна | Следваща > |
|---|
